1. COMPONENȚA CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE ȘI A DIRECTORILOR
1.1. COMPONENȚA CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE
NR. Crt. | Nume, Prenume | Funcție (intermiar/final) | CV | Data începere mandat | Data terminare mandat | Remuneratie | Declarații de avere – interese | Afiliere politică |
1. | Moise Vasile | Presedinte (final) | CVDescarcă | 24.12.2024 | 23.12.2028 | 3500 Net/Ron | 1Descarcă 2Descarcă | PNL |
2. | Peicea Milan | Membru CA (final) | 2.CVDescarcă | 24.12.2024 | 23.12.2028 | 3000 Net/Ron | 1Descarcă 2Descarcă | PNL |
3. | Ionițescu Constanța | Membru CA (final) | 1CVDescarcă | 24.12.2024 | 23.12.2028 | 3000 Net/Ron | 1Descarcă 2Descarcă | PNL |
4. | Pîrcălăboiu Daniela | Membru CA (final) | 1.-CVDescarcă | 24.12.2024 | 23.12.2028 | 3000 Net/Ron | 1Descarcă 2Descarcă | ___ |
5. | Procedura in derulare pentru desemnarea membrului CA Final |
1.2. COMPONENȚA DIRECTORILOR
Nr. Crt. | Nume, Prenume | Funcție (interimar/final) | CV | Remuneratie | Data începere mandat | Data terminare mandat | Declarații avere – interese | Afiliere politică | |
1. | Pălălău Gheorghiță Stelian | Director General (Interimar) | CVDescarcă | 9652 Ron/Net/Luna | 01.08.2024 | 28.02.2025 | 1Descarcă 2Descarcă | PNL | |
2. | Matei Mihai | Director General Adjunct (final) | CVDescarcă | 10725 Ron/Net/Luna | 17.06.2021 | 16.06.2025 | 1Descarcă 2Descarcă | PNL | |
HCL 390/23.12.2024 – raport final privind selectia administratorilor la Administratia Zonei Libere Giurgiu SA
Raport anual cu privire la remunerațiile și alte avantaje acordate administatorilor și directorilori actuali 2023
2. PROCEDURA PRIN CARE S-A FĂCUT SELECȚIA
Procedura de selecție a membrilor consiliului de administație
Procedura de selecție a directorului general
3. SCRISOAREA DE AȘTEPTĂRI
Scrisoarea de așteptări privind Directorul General și Consiliul de Administrație
4. CONTRACTUL DE MANDAT
Contract de mandat membrii C.A.
Contract de mandat director general
Contract de mandat director general adjunct
5. BUGETUL PENTRU INVESTIȚII (pe 3 ani in spate se face publicare )
6. SITUAȚIA CHELTUIELILOR CU PERSONALUL, A DATORIILOR CĂTRE BUGETUL DE STAT/ INSTITUȚII DE CREDIT/PARTENERI
7. VALOAREA SUBVENTIEI PRIMITE
8. SERVICIILE ȘI BUNURILE PRODUSE DE ÎNTREPRINDERE ÎN INTERES PUBLIC
Inchirieri si Subconcesiuni
9. OBIECTIVUL DE POLITICĂ PUBLICĂ A REGIEI
Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A joaca un rol semnificativ în dezvoltarea economică a regiunii prin:
1. Facilitarea comerțului internațional: Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A oferă un mediu favorabil pentru importatori și exportatori. Prin eliminarea taxelor vamale și a altor restricții, companiile pot desfășura activități comerciale mai eficient și pot atrage investiții străine.
2. Creșterea producției și a investițiilor: prin oferirea unui mediu de afaceri prietenos, Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A poate atrage investitori și poate stimula creșterea producției industriale. Companiile pot beneficia de facilități precum terenuri ieftine, infrastructură dezvoltată și acces la resurse.
3. Generarea de locuri de muncă: dezvoltarea Zonelor Libere poate duce la crearea de noi locuri de muncă în regiune. Companiile care se stabilesc aici vor angaja localnici și vor contribui la reducerea șomajului.
4. Promovarea inovației și a transferului tehnologic: prin atragerea companiilor din sectoarele de tehnologie și producție, Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A poate stimula inovația și transferul de cunoștințe tehnologice. Aceasta poate duce la dezvoltarea unor industrii avansate și la creșterea competitivității economice.
5. Dezvoltarea infrastructurii: investițiile în infrastructură, cum ar fi drumuri, port precum și pot facilita transportul bunurilor și serviciilor.
Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A , este un motor al dezvoltării economice, atrăgând investiții, generând locuri de muncă și promovând inovația. Este important ca autoritățile și companiile să colaboreze pentru a maximiza beneficiile acestei zone speciale.
Plan de administrare
10. SITUAȚII DE RISC DIN DOMENIUL ACTIVITĂȚII
Raport evaluare riscuri
11. PLAN DE INTEGRITATE
12. RAPOARTELE DE AUDIT EXTERN
13. RAPOARTE ANUALE
13.1 RAPOARTE CONSILIU DE ADMINISTRAȚIE
13.2 RAPOARTE DIRECTOR GENERAL
13.3 RAPORTUL ANUAL A ÎNTREPRINDERII PUBLICE