Informatii publice

1.    COMPONENȚA CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE ȘI A DIRECTORILOR    

1.1.        COMPONENȚA CONSILIULUI DE ADMINISTRAȚIE

NR. Crt.   Nume, Prenume Funcție (intermiar/final) CV Data începere mandat Data terminare mandat Remuneratie Declarații de avere – interese Afiliere politică
1. Moise Vasile Presedinte (final) CVDescarcă 24.12.2024 23.12.2028 3500 Net/Ron 1Descarcă
2Descarcă
PNL
2. Peicea Milan Membru CA (final) 2.CVDescarcă 24.12.2024 23.12.2028 3000 Net/Ron 1Descarcă
2Descarcă 
PNL
3. Ionițescu Constanța Membru CA (final) 1CVDescarcă 24.12.2024 23.12.2028 3000 Net/Ron 1Descarcă  
2Descarcă
PNL
4. Pîrcălăboiu Daniela Membru CA (final)   1.-CVDescarcă 24.12.2024 23.12.2028 3000 Net/Ron 1Descarcă   2Descarcă ___
5. Procedura in derulare pentru desemnarea membrului CA Final

1.2.        COMPONENȚA DIRECTORILOR

Nr. Crt. Nume, Prenume Funcție (interimar/final) CV Remuneratie Data începere mandat Data terminare mandat Declarații avere – interese Afiliere politică
1. Pălălău Gheorghiță Stelian Director General (Interimar) CVDescarcă   9652 Ron/Net/Luna 01.08.2024 28.02.2025 1Descarcă
2Descarcă
PNL
2. Matei Mihai Director General Adjunct (final) CVDescarcă 10725 Ron/Net/Luna 17.06.2021 16.06.2025 1Descarcă
  2Descarcă
PNL
                 

HCL 390/23.12.2024 – raport final privind selectia administratorilor la Administratia Zonei Libere Giurgiu SA

Raport anual cu privire la remunerațiile și alte avantaje acordate administatorilor și directorilori actuali 2023  

2.    PROCEDURA PRIN CARE S-A FĂCUT SELECȚIA

  Procedura de selecție a membrilor consiliului de administație

Procedura de selecție a directorului general

3.     SCRISOAREA DE AȘTEPTĂRI 

 Scrisoarea de așteptări privind Directorul General și Consiliul de Administrație

4.     CONTRACTUL DE MANDAT    

Contract de mandat membrii C.A. 

Contract de mandat director general

Contract de mandat director general adjunct

5.     BUGETUL PENTRU INVESTIȚII (pe 3 ani in spate se face publicare )

6.     SITUAȚIA CHELTUIELILOR CU PERSONALUL, A DATORIILOR CĂTRE BUGETUL DE STAT/ INSTITUȚII DE CREDIT/PARTENERI

7. VALOAREA SUBVENTIEI PRIMITE

8.     SERVICIILE ȘI BUNURILE PRODUSE DE ÎNTREPRINDERE ÎN INTERES PUBLIC   

 Inchirieri si Subconcesiuni

9.     OBIECTIVUL DE POLITICĂ PUBLICĂ A REGIEI

Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A  joaca un rol semnificativ în dezvoltarea economică a regiunii prin:

1. Facilitarea comerțului internațional: Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A  oferă un mediu favorabil pentru importatori și exportatori. Prin eliminarea taxelor vamale și a altor restricții, companiile pot desfășura activități comerciale mai eficient și pot atrage investiții străine.

2. Creșterea producției și a investițiilor: prin oferirea unui mediu de afaceri prietenos, Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A   poate atrage investitori și poate stimula creșterea producției industriale. Companiile pot beneficia de facilități precum terenuri ieftine, infrastructură dezvoltată și acces la resurse.

3. Generarea de locuri de muncă: dezvoltarea Zonelor Libere poate duce la crearea de noi locuri de muncă în regiune. Companiile care se stabilesc aici vor angaja localnici și vor contribui la reducerea șomajului.

4. Promovarea inovației și a transferului tehnologic: prin atragerea companiilor din sectoarele de tehnologie și producție, Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A  poate stimula  inovația și transferul de cunoștințe tehnologice. Aceasta poate duce la dezvoltarea unor industrii avansate și la creșterea competitivității economice.

5. Dezvoltarea infrastructurii: investițiile în infrastructură, cum ar fi drumuri, port precum și pot facilita transportul bunurilor și serviciilor.

Societatea Administratia Zonei Libere Giurgiu S.A  , este un  motor al dezvoltării economice, atrăgând investiții, generând locuri de muncă și promovând inovația. Este important ca autoritățile și companiile să colaboreze pentru a maximiza beneficiile acestei zone speciale.

Plan de administrare 

10.     SITUAȚII DE RISC DIN DOMENIUL ACTIVITĂȚII    

Raport evaluare riscuri 

11. PLAN DE INTEGRITATE 

12.  RAPOARTELE DE AUDIT EXTERN 

13.  RAPOARTE ANUALE      

13.1 RAPOARTE CONSILIU DE ADMINISTRAȚIE 

13.2 RAPOARTE DIRECTOR GENERAL 

13.3 RAPORTUL ANUAL A ÎNTREPRINDERII PUBLICE